donderdag 23 juli 2015

Hallotjes,

Vandaag doe ik het een dagje rustig aan het is immers wel zomervakantie en na een ochtendje werken in de tuin (zo noemen wij de tomatenkassen) ben ik meestal super moe en is het lekker om je even terug te trekken in een goed boek en van het warme weer te genieten. En ik ben jullie een uitleg verontschuldigd voor de verandering van mijn blognaam. Van My Life As........ naar SkyLife. Ik zal jullie uitleggen waarom;

SkyLife staat voor mij namelijk voor de mooie dingen in het leven, en als de lucht. De lucht is misschien niet altijd mooi blauw maar ook wel eens grauw en als het leven wel eens grauw is (who dit klinkt cliché maar het is wel zo) net zoals het feit dat de lucht altijd opklaart. En zo wil ik in het leven staan. Nadenkend over de grauwe periode maar wel met een vooruitzicht op de mooie blauwe lucht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten