donderdag 30 juli 2015

Zussendag

Hallotjes,

Vandaag hadden ik en mijn zusje onze eerste jaarlijkse zussendag. Deze dag heeft mijn zusje verzonnen en ik vond het een best goed idee vooral omdat we de laatste tijd niet altijd even leuk met elkaar omgingen is het wel even fijn om even gezellig en dagje met z'n tweeën iets leuks te doen.


Onze dag zag er het volgende uit. We gingen s'ochtends samen croissantjes maken omdat ik zelfgemaakte croissantjes lekkerder vind dan voorgebakken croissantjes. Daarna had ik nog een cadeautje voor mijn zusje. Het was het armbandje van de Primark ik heb hem al eerder in een blog laten zien maar ik had er ook nog een als verrassing voor mijn zusje gekocht.














Na het ontbijt en cadeautje hadden we echt een meiden dag. We namen een gezichtsmasker deden elkaars make-up en lakten onze nagels terwijl we met mijn muziek meezongen en gezellig bijpraten.

S'middags wouden we bij de HEMA gaan lunchen maar het broodje wat we daar wouden eten was er niet meer want we waren al wat aan de late kant. We besloten om dan thuis pitabroodjes met kaas te gaan maken, maar omdat we toch al in het dorp waren gingen we eerst nog op zoek naar een zwarte broek voor mij omdat ik bij het skeeleren was gevallen en er toen 2 grote gaten in me broek zaten (niet op een goede manier). Ik dacht dat is de H&M in en klaar is kees maar nee hoor we zijn in 3 winkels geweest en nergens vond ik een zwarte broek die ik lekker vond zitten en niet te lang was.

Toen we thuis waren en onze pitabroodjes en smootie van banaan en kiwi voor ons hadden was het alweer half 3.Omdat we toch nog een beetje honger hadden en vooral lekkere trek gingen we Chocolate Chip Cookies maken (Ohhh wat waren die lekker). Ik zal nog wel een keer een blog maken met het recept voor deze heerlijke Cookies.




















Samen met een bord vol Chocolate Chip Cookies gingen we een film kijken genaamd Charie St. Cloud. Zelf vond ik deze film niet zo leuk maar dat kan ook komen omdat ik me niet zo goed op de film kon concentreren door mijn lieve zusje. Voordat de film afgelopen was kwam ook mijn moeder weer thuis van haar werk en keek met ons het einde en dit was ook het einde van onze eerste jaarlijkse zussendag.

Liefs Naomy

Ps. heb je ook een broertje of zusje is het misschien ook een leuk idee om elk jaar echt een dag voor elkaar vrij te maken en echt samen wat te gaan doen. Want het was echt een aanrader en we hadden echt een top dag samen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten