vrijdag 21 augustus 2015

Back

Gisteren landen het vliegtuig weer en Nederland dus hier ben ik weer. Het spijt me dat ik zo weinig blogs heb kunnen plaatsen, maar het internet was nog slechter dan ik had verwacht. En er was alleen internet in de lobby van het hoofdgebouw.


Een vriend van mij had een app die de snelheid van het internet kon testen, zelf had ik nog nooit van zo'n app gehoord. De app heet Speedtest. Het is best grappig om te zien dat het snelheid van het internet echt verschild. Zelf merk ik niet eens het verschil tussen 3G en 4G. Maar om je even een beeld te geven hoe slecht het internet daar was het downloaden ging met 0,14 Mbps en het uploaden met 0,1 Mbps, en bij mij thuis gaat het downloaden met 32,5 Mbps en het uploaden met 3,7 Mbps. Er is dus wel een duidelijk verschil te zien.

Internet laden niet en snapchat verstuurden niet gelukkig kon ik op vaak wel WhatsApp gebruiken. Maar afgezien het slechte internet heb ik echt een super vakantie gehad en geweldige nieuwe mensen ontmoet die ik nooit meer zal vergeten.

Lies Naomy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten