zondag 20 september 2015

SKYLIFE- Naomy

Het is nu half 10 maar ik had gister beloofd of een blog te plaatsen dus dan komt die er ook, en beter laat dan nooit toch :) Vandaag geef ik jullie een kijkje hoe mij week er heeft uitgezien en wat ik allemaal heb uitgespookt in 7 dagen tijd.







Maandag stond mijn eindelijk weer een keer op 7 uur! Ik was zo blij dat het eerste uur uitviel, weer even bij slapen vooral na een weekendje ziek zijn is dat niet verkeerd. Toen ik thuis kwam was ik zo moe dat ik in slaap ben gevallen met mijn laptop op schoot. En s'avond bestelde ik mijn nieuw GR. Een GR is een grafische rekenmachine. Ik heb de TI-84 Plus CE-T en ben er echt super blij mee je kan er allemaal grafieken in maken echt super handig. 




Dinsdag was het Prinsjesdag zoals jullie weten en omdat ik in Den Haag op school zit was ik s'middags vrij! En ging ik samen met een vriendin naar de McDonalds. We zouden eigenlijk met z'n 4-tjes gaan maar een vriendin voelde zich niet zo lekker en ging gelijk naar huis, en die ander zij dat ze mee ging maar toen we bij het stoplicht stonden om naar de Mcdonalds te gaan stootte ze mij bijna van mijn fiets en zei ze; 'ik red het niet!' en fietsten ze keihard weg. Hahahah maar het was niet erg het was alsnog super gezellig en lekker natuurlijk.

Woensdag begon de nieuwe snapchat invasie. Hahah ja ik deed er ook aan mee zoals je hierboven ziet. Toen ik uit school kwam stond mijn eten al letterlijk klaar omdat ik had moest nablijven (nee niet omdat ik stout was geweest maar, omdat ik 4 weken achterstand had met Engels vanwege dat de docent afwezig was). Maar hierdoor was ik dus pas om kwart over 5 thuis en moest ik opschieten om op tijd te komen op de training.

Donderdag kreeg ik dit berichtje van mijn vriendin toen ik op het punt stond weg wou gaan. Ik terug het huis in rennen opzoek naar mijn regenpak. Ik dus dehele weg met mijn super mooie regenpak (ughm nee) fietsen blijft het dehele tijd droog:/ Toen baalde ik wel even maar uiteindelijk was het maar goed dat ik hem had mee genomen omdat we naar de gym moesten fietsen en het toen super hard regenden en onderweg naar huis bleef het ook niet droog.


Zaterdag begon ik mijn dagje met werken. Wat echt altijd super gezellig is met iedereen, alleen is het werk wat minder maar dat maakt niet uit. Er was deze keer wel weer wat nieuw we moesten boven een norm werken. Ik moest boven de 500 omdat ik 16+ ben maar gelukkig zat ik daar ruim boven ik stond zelfs samen met een vriendin bijna helemaal bovenaan de lijst! Na het werk trok ik de trui die je hierboven ziet aan van only met NY erop.

S'middags ging ik samen met mijn moeder naar de shoeby en heb ik een nieuw broek gekocht. Onderweg zagen we dat er een open dag was van de reddingsbrigade in Monster en gingen we een kijkje nemen wat echt super leuk was. En daarna gingen we naar de winkel om een nieuw beschermlaagje te halen voor mijn telefoon want die was helemaal gebroken. Ik had er z'n glasplaatje op laten zetten maar na 1 week zat er een lelijke barst waaraan ik me irriteerde, dus nu heb ik weer een gewoon beschermhoesje dat werkt voor mij gewoon een stuk beter.

En hoe was jullie week? Ook lekker druk? Of juist een rustig relax weekje?

Liefs Naomy




Geen opmerkingen:

Een reactie posten